Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Αγορές

Αν και η κρίση θερίζει και το ένα κατάστημα κλείνει μετά το άλλο, δεν μορώ να σταματήσω να απολαμβάνω βόλτα στα μαγαζιά, χωρίς να ψωνίζω κάτι απαραιτήτως.

Ωστόσο, αν κάτι θεωρώ ότι είναι ευκαιρία και (κυρίως) ότι θα το φορέσω πολύ, τότε μόνο αγοράζω.

Έτσι θα ήθελα να μοιραστώ άλλη μια αγορά που έκανα και θεωρώ τίμια!

Μπλουζοπουκαμισάκι, από αρχική τιμή 45 (δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ να τα έδινα) σε 13.50 €.



Κι άλλο ένα τζιν παντελόνι (στην συλλογή μου με τα πολλά) στα 10.50 €.



Το θεωρώ ευκολοφόρετο και άνετο, θα το βάλω αρκετά!
Εσείς τι έξυπνες αγορές κάνατε τελευταία;

Καλημέρα και Καλή εβδομάδα!

7 σχόλια:

  1. Πραγματικά πολύ ωραίο και οικονομικό! Καλοφόρετα! Εγώ ακόμα δεν έχω κάνει ούτε μια βόλτα αλλά που θα μου πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Πραγματικά αυτή η εποχή είναι ίσως καλύτερη και από τις εκπτώσεις! Υπάρχουν πολύ καλές προσφορές στα μαγαζιά!
    Καλοφόρετα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι τώρα έχει σούπερ προσφορές απλά θέλει λίγο ψάξιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κατερίνα.
    Καλοφόρετα τα ρούχα!!Καλόγουστες επιλογές και αρκετά οικονομικές!! Αυτήν την εποχή βρίσκεις τέλεια κομμάτια! Απλά θέλει λίγο ψάξιμο.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ καλά κάνεις, καλοφόρετα!!! πολύ όμορφο σετ, οικονομικότατο και σου πάει πολύ!! καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, τρελαίνομαι για τετοιες ευκαιρίες! Φετος όμως περιοριστηκα να τα κοιτάω! Μονο κανα δυο μπλουζάκια που χρειαζόμουν πηρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια!!
    Πολύ μου αρέσουν..και οι τιμές τους σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή