Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Το πΡώτο μου ΒΡαβειάκι!

Χθες, πραγματικά ανέλπιστα, κέρδισα το πρώτο βραβειάκι για το blog μου και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!

Μάλιστα είναι και διπλό οπότε η χαρά μου είναι διπλή!


Να ευχαριστήσω την Μαρία από το my trips on blog για την επιλογή της και να συνεχίσει  κι εκείνη την όμορφη γραφή της.

Με τη σειρά αναφέρω 7 πράγματα για εμένα.

Λοιπόν:
1. Ο άνθρωπος λένε δεν αλλάζει αλλά εγώ νομίζω πως άλλαξα πολύ από τότε που έγινα μαμά. Τι να πω ίσως είχα καλά κρυμμένο τον σημερινό μου εαυτό!
2. Αγαπώ τα ταξίδια στο εξωτερικό και μου αρέσει να γνωρίζω νέες κουλτούρες.
3. Αγαπώ πολύ τα παιδιά.
4. Μου αρέσει το πρόγραμμα στη ζωή μου.
5. Όταν ήμουν νεότερη η αγαπημένη μου εποχή ήταν το καλοκαίρι, τώρα μου αρέσει περισσότερο ο χειμώνας.
6. Λατρεύω να περιποιούμαι τα λουλούδια μου.
7. Το σπίτι μου είναι ο παράδεισος μου.

και δίνω το βραβείο σε 15 άλλα blogs τα οποία παρακολουθώ:
1.Madame Pelagie
2.365 days of bliss
3.Κερασόπιτες
4.Annoula's and Erato's mom
5.beloved ideas!
6.Μπιχλιμπιδο_κατάσταση
7.ConfusedMindBlog
8.pretty n yummy
9. Pour Angelique
10. smilies
11. Style Limelight
12.Stardust - Decor & Style

Τα τελευταία τρία σε όσους αφήσουν σχόλιο και επιθυμούν να παραλάβουν  το βραβείο!
Φιλιά!

11 σχόλια:

  1. Euxaristw para poly Katerina mou gia to vraveio sou!!Timi mou pou parakoloutheis ti selida mou!Sygxaritr kai gia to vraveio to diko s!!Filia polla!

    Dέna<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα παιδιά μπορούν να μας αλλάζουν...έχουν το μαγικό ραβδάκι και μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους...
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το πρώτο σου βραβείο, σου εύχομαι να πάρεις κι άλλα πολλάααααα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι!! Θα συνεχίσω την "παράδοση"! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ, είναι τιμή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ! Τιμή μου! (μόλις έγινα το νεότερο μέλος σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο, σου εύχομαι πολλά πολλά πολλά ακόμη!!! Μου άρεσε και όσα έμαθα για σένα, τα ταξίδια στο εξωτερικό αρέσουν και σε μένα πάρα πολύ! Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που με σκέφτηκες και μου χάρισες αυτό το βραβείο! Είναι μεγάλη μου χαρά.. πολύ σύντομα θα κάνω την ανάρτησή μου :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωω κι εμένα αντίστοιχα το πρώτο μου βραβειάκι:)
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ,θα είναι στα άμεσα σχέδιά μου η ανάρτηση:))
    φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ για το βραβείο!!! Ευχομαι να λάβεις πολλά στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ, και επιφυλάσσομαι να ανταποδώσω!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή