Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

28. CuP

Οι ολυμπιακοί αγώνες του Λονδίνου διεξάγονται ήδη.

Έτσι θυμήθηκα κι εγώ το αναμνηστικό που έχω κρατήσει από εκεί όταν είχα επισκεφθεί το Λονδίνο για την τελετή αποφοίτησης του μεταπτυχιακού μου.

Έγινε η αγαπημένη μου κούπα και την έχω ονομάσει London Cup και είναι απίστευτο πως μια κούπα κρύβει τόσες αναμνήσεις και οι συνειρμοί που τη συνοδεύουν, ευτυχία!


Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

ελληνικές συμμετοχές στην φωτογραφική πρόκληση του Ιουλίου της chantelle είναι:


3 σχόλια:

  1. Είναι πράγματι απίστευτο το τι μνήμες μπορεί να κουβαλάει ένα αντικείμενο...
    Έχεις βραβειάκια...
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2012/07/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Οτι συνοδεύεται με αναμνήσεις πάντα έχει μεγάλη αξία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλεια τα αντικείμενα που κρύβουν τόσες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή